Deze reeks van hoogwaardig thermisch onderbroken raam- en deurprofielen vindt zijn toepassing daar waar zeer strenge normen gelden voor zowel thermische als akoestische isolatie. De slanke profielen met een minimale aanzichtbreedte dragen niet alleen bij aan de esthetiek van jouw woning, maar ook aan een optimale lichtinval.
Binnen de Max Light serie zijn verschillende stijlvarianten beschikbaar: 'Modern', 'Steel' en 'Design'. Hierdoor is er voor elk type stijl van woning, voor zowel nieuwbouw als renovatie, een oplossing mogelijk.
In addition to delivering double the output of the 800 SX-R and a higher top speed, the easier-to-manage broad spread of power from the new 4-stroke powerplant facilitates control. DOHC, 16-valve, fuelinjected, 4-stroke In-Line Four engine displaces 1,498 cm3 and has a bore/stroke ratio of 83.0 x 69.2 mm.
Development of the new hull incorporated racing feedback. Its agile handling, complemented by great stability and increased power, allows higher cornering speed. Corner grip of the wellbalanced machine exceeds that of the 800 SX-R.
Approximately 400 mm longer and 30 mm wider, the hull’s larger size contributes to excellent stability in both straight lines and in turns. Sitting high in the water when stopped, the hull’s stability facilitates boarding.
Larger, wider floor area gives riders more room to move around and makes it easier to get accustomed to a stand-up PWC.
Type motor | Watergekoelde, 4-cilinder 4-takt lijnmotor |
Cilinderinhoud (cm3) | 1.498 cm³ |
Boring x Slag | 83 x 69,2 mm |
Compressieverhouding | 10.6:1 |
Kleppensysteem | DOHC, 16 kleppen |
Brandstofsysteem | Brandstof injectie: ø 60 mm x 1 |
Start systeem | Elektrisch |
Smering | Geforceerde smering, semi-dry sump |
Maximum vermogen | 112 kW {152 PK} / 7.500 tpm |
Maximum koppel | 144 Nm {14,7 kgf•m} / 7.250 tpm |
L x B x H | 2.655 x 765 x 840 mm |
Brandstofcapaciteit | 23 liter |